05
апрель
2024
Дөңгелек үстел тақырыбы: «Буллинг дегеніміз не?»
Уақыты: 23.04.2024 жыл.
Қатысушылар: 7- сыныптар
Мақсаты: Жалпы білім беру ұйымдарындағы буллинг мәселелері бойынша оқушылардың психологиялық-педагогикалық сауаттылығын арттыру.
Міндеті: Жалпы білім беру ұйымдарында буллингтың түсінігін, түрлерін, себептерін және алдын алу әдістерін қарастыру. Оқушыларға буллинг жағдайындағы мінез-құлық ерекшеліктерін анықтау.
Көрнекіліктер: бейнепроектор, бейнеролик, музыка, ақ шляпа, түрлі-түсті қарандаштар, ватман қағазы.
I.Ұйымдастыру бөлімі.
«Ақ қарға» жаттығуы.
Әлеуметтік педагог: - Қайырлы күн, құрметті оқушылар! Сіздерді семинарымызда көргеніме қуаныштымын. Мен сендердің біреулеріңе «Ақ қарға» болуды ұсынамын. Қызыққандар бар ма? Топтың істегеніне керісінше әрекет ету керек. Топ жетекшінің барлық қимылдарын қайталайды. Ақ қарға шеңбердің ортасына шығып, көшбасшының барлық нұсқауларын керісінше орындайды. Мысалы, топ қолдарын көтереді, ал «ақ қарға» түсіреді. Бүкіл топ жымияды, «Ақ қарға» қабағын түйеді, қолды жоғары көтеру (ақ қарға түсіреді), оңға еңкею, күлімсіреу, т.б.
Ойын қатысушыларына арналған сұрақтар:
«Ақ қарғаға» қатысты не істегіңіз келді?
«Ақ қарға» сізді мазалады ма? Ол сізді алаңдатты ма?
«Ақ қарға» рөлінде қандай сезімде болдыңыз?
Сізге басқалардан ерекшелену қиын болды ма?
Егер жағдай үнемі осылай қайталанса, сіз қандай сезімде боласыз?
Өзін-өзі қорғауды білмейтін адамдар көп жағдайда қысым көрсететін жағдайларға тап болады.
Бүгін біз «Буллинг» ұғымын қарастырамыз және оның балалар ұжымындағы микроклиматқа әсерін зерттейміз.
«Ассоциациялар» жаттығуы.
- Буллинг, қорқыту сөзіне байланысты қандай оқиғалар есіңізде бар?
- Сіздің ойыңызша, қорлау дегеніміз не? (мұғалімдердің жауаптары).
«Буллинг» – бұл бір адамға екінші адамның физикалық немесе психологиялық қысым жасауының ұзақ мерзімді, мақсатты процесі.
«Буллинг» - оқушыға басқа оқушылар мен мұғалімдер тарапынан оқушыға қатысты мектептегі зорлық-зомбылық, қорлау және кемсіту. Бұл агрессияның жүйелі көрінісі және зиян келтіру. Буллинг жасөспірімдер ортасында жиі кездеседі.
Қазіргі буллинг ерекшеліктері:
Қазіргі буллинг әлеуметтік желілердегі жасөспірімдердің белсенділігімен күрделенген. Балалар жай ғана мазаламайды,оны бейнеге жазып, интернет желісінде таратады. Кейбір жағдайларда бейнені түсіру идеясы ("хайпануть") алғашқы болып табылады, содан кейін жәбірленуші іздестіріліп, "салқын" бейненің сценарийі құрастырылады.
14 жасқа дейінгі балалар аса қатыгездікпен ерекшеленеді, өйткені қылмыстық жауапкершіліктен Қорықпайды (бейне – тікелей дәлел). Агрессорлардың көбі өз кінәсін мойындайды, "ол лайық"," ол өзі кінәлі "жиі естіледі.
Кез келген бала қорлаудың құрбаны болуы мүмкін, құрдастарының арасында ерекшелену жеткілікті. Бұл сыртқы түрі мен мінез-құлқындағы айырмашылықтар болуы мүмкін.
Видеоролик көрсету.
II. Практикалық жұмыс.
«Буллинг формалары» практикалық жұмыс.
Буллинг формалары жайлы қысқаша айтылады.
Физикалық – тебу, ұру, ұру, итеру және басқа да физикалық зорлық-зомбылық түрлері. Оқшауланған күреспен шатастырмау керек.
Сөздік, ауызша – жәбірленушіні қорлау немесе қорқыту үшін қорлайтын сөздер мен сөз тіркестерін жүйелі түрде қолдану.
Эмоционалды - жанама қорқыту, сіз қарым-қатынастан шығарылған кезде, еленбейтін.
Қорытындылау.
Әлеуметтік педагог
