Шымкент қаласы білім басқармасының
«№62 Н.Төреқұлов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
(8723) 52-33-27
(8707) 622-77-22
Нашар көрушілер
нұсқасы
02
март
2023

Елеуова Гульмира Амангельдиевна

62 Н.Төреқұлов атындағы жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Г.Елеуова



  Тақырыбы: «Сабақты зерттеу (Lesson Study) тәсілі – білім сапасын арттыру құралы»

Мақсаты: Іс-әрекеттегі зерттеуді жүргізу нәтижесінде мұғалімдердің   кәсіби біліктілігін   

дамыту.

Күтілетін нәтиже:      1. Мұғалімдер іс-әрекеттегі зерттеу жолдарын біледі.

                2. Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізуді сауатты жоспарлай алады.

                                       3. Өз тәжірибелерінде орынды пайдалана алады;                                                                               Әдіс-тәсілдер: рөлдік ойын, миға шабуыл, топтық шешім қабылдау,   жеке кеңес беру.


Кезеңдері

(уақыт)

Коучтың іс-әрекеті


Мұғалімдердің іс-әрекеті

Ресурстар


Кіріспе 

3 минут


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Ырғақтан жаңылма» би қимылдарын ырғаққа байланысты жасауын сұраймын.


Топтарға бөлу

Конфеттер арқылы топқа бөлу.

Музыка ырғағына сәйкес би қимылдарын жасайды.

Конфеттердің формасына қарай (үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы) үш топқа бөлінеді.

Конфеттер

Фигуралар




Интерактивті тақта

Негізгі бөлім


5 минут










минут

Миға шабуыл

«Пілдің суретін жылдам сал».

Талқылау сұрақтары:

Суреттерді салыстырып, бір-біріне ұқсамайтындығы туралы әңгіме жүргіземін.

-Сіздердің салған суреттеріңіз әдемі-ақ, бірақ әрқайсыңыздың салған суреттеріңіз түрліше болып шықты. Неліктен? Қалай ойлайсыздар?

- Суреттердің түрліше болу себебін дәлелдеңіздер.

Қорытындылау: 

Әрбір бала жеке тұлға. Оларға берілген нұсқау бірдей болғанымен, тапсырманың орындалуы әртүрлі. Себебеі, әр баланың қабылдауы,  қабілеттері де әртүрлі.

Түйін сөз:

📌Білім сапасы керек пе? Зерттеңіз. Оқытуда проблемалар көп пе? Зерттеңіз. Оқушылар мақсатты орындай алмайды ма? Зерттеңіз.
 
📃Зерттеу – сіздің проблемаларды шешудегі басты құралыңыз бола алады. Ал сабақ үдерісіндегі проблемаларды шешу үшін сабақты зерттеуді  қолға алсаңыз қателеспейсіз.




Пілдің суретін салады.

Суреттердің түрліше болып шығуы туралы өз ойын білдіреді, мамандықтарымен байланыстырады.



Интерактивті тақта



Слайд





Пілдің суреті


А 4 парағы


     Маркер


Түрлі түсті қарындаштар






25 минут

Тәжірибемен бөлісу

1.Зерттеу сұрағын анықтау жолдары:

* Мұғалімнің бақылауы және жеке тәжірибесі

* Сауалнама нәтижесі

2. Зерттеу нысаны: 4 сынып оқушылары
 Зерттеу сұрағы: «Саралау тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың айтылым дағдасын қалай дамытуға болады?»

3. Зерттеу нысандары

А - Өте  білімқұмар, ізденімпаз, пысық, сабағын жақсы оқиды, өз ісіне жауапкершілікпен қарайды.

В- Біліп тұрса да өздігінен қол көтеріп сабақ айта қоймайды, өз ойын еркін жеткізе алмайды.

С-Тіл мүкістігіне байланысты  көпшілік ортасында сөз сөйлеуге ұялады, өз білімін көрсете алмайды.

4. Зерттеу сабағына қажет:
 
1. Қысқа мерзімді бірлескен сабақ жоспары
 2. Сабақты бақылау парағы (А,В,С оқушыларға және мұғалімге жалпы оқу үдерісінің жүру
     барысына)
 3. Сабақты талдау парағы
 4. Интервью сұрақтары (оқушымен сұхбат)

5. Практикалық тапсырма
 Ы.Алтынсарин «Таза бұлақ»
 І топ: Сабақ үлгерімі жоғары (дарынды оқушы)     білім алушыға мәтін бойынша тапсырмалар  дайындаңыз.
 ІІ топ: Сабақ үлгерімі орта білім алушыға мәтін бойынша тапсырмалар құрастырыңыз.
 ІІІ топ: Сабақ үлгерімі төмен (инклюзив) білім алушыға қандай тапсырмалар дайындайсыз?


6. Практикалық тапсырма «Рөлдік ойын»
 1-бақылаушы- «А» деңгей оқушыны бақылаңыз.
 2-бақылаушы- «В» деңгей оқушыны бақылаңыз.
 3-бақылаушы- «С» деңгей оқушыны бақылаңыз.
 І топ: Үлгерімі жоғары (дарынды оқушы)     білім алушының тапсырмасы
 ІІ топ: Үлгерімі орта білім алушының тапсырмасы
 ІІІ топ: Үлгерімі төмен (инклюзив) білім алушының тапсырмасы





Слайдтармен танысады


Әр топ өзіне берілген тапсырманы орындайды және жариялайды. Кері байланыс береді.















Оқушы рөлін атқарады.




Слайдтар













Тапсырмалар 

Қорытынды

5 минут

Кері байланыс «Адам бейнесі»

Қағаздан адам бейнесін қайшысыз жасап,  сол адам бейнесіне кері байланыс жазады.

Бас-тақырып бойынша алған құнды ақпарат

Қол-тәжірибеде қолданатын тұстарым

Дене-тапсырма орындауда туындаған қиындықтар

Аяқ-әлі де түсінбеген жерлерім

Кері байланыс береді

Кері байланыс











Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив